insikter om grått



Att lista en sak jag verkligen hatar är att städa mitt rum,
bara påfrestande
på golvet ligger kläder jag inte använder och tampas med skor och mina reseväskor (som borde vara i garaget)
Jag kan i alla fall komma till en insikt när jag sitter här på golvet,
jag ska inte köpa grått!!
Jag använder inte grått, tycker att det är fint, men använder det aldrig- alltså låt bli
Blir bara irriterad på mig själv när jag tar upp ett par leggings i grått, ett varför köpte jag leggings från första början? Jag gillar inte att ha på mig det, är för mjukis. Min leggings nivå ligger ungefär på att ha ett par när jag tränar hemma och endast hemma, då i hel svart med hål på ena knäet. Ja jag vet, inte så jädrans snyggt
två är att jag köpt de gråa leggingsen i kort modell dvs att de slutar runt knäet, varför? måste vara den mest oanvändbara längden på något plagg
tre valet av grå färg är helt okej, väldigt mörk men fortfarande grå

Insåg nu också att jag samlar saker i papperpåsar från diverse matkedjor + åhléns som nu kantar mitt rum, varför återigen?
åter till städningen

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0