h&m




Alla känner vi väl igen den här mannen - Matthew Williamson.
Nu har hans fortsatta samarbete med h&m lanserats, jag va inne och kollade på plaggen och nja säger jag!

Vissa plagg var fullträff, riktigt snygga och häftiga, genomgående coola och udda modeller på alla plagg dock har jag jätte svårt för vissa av mönstrena som pryder plaggen, även vissa färg kombinationer är jag också lite tveksam till.

Men men det är ju trots allt inte bara jag som ska tycka, resten av världen ska ju också vara med!

/ LB


Kommentarer
Postat av: Sara

Va rolig :-) Lycka till!



(Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-05-15 @ 18:16:25
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0