Listerine - Total Care




Mamma kom hem för någon dag sedan med Listerine och tandtråd, hon hade fått för sig att hon skulle bli ännu bättre med att ta hand om sina tänder, kan tillägga att min mamma har fina tänder. Men så i alla fall så tänkte jag varför inte, så nu håller jag också på, man ska ändå ha sina tänder hela livet!

Tänkte i alla fall tipsa om smaken på denna flaska här ovan, det är såklart jobbigt när man gurglar, men eftersmaken är god tycker jag , nästan lite söt, den smakar i alla fall blå elefant.

Nu ska jag gå och gurgla och sedan gå och lägga mig, imorgon blir det Ki Yoga, denna gång med mamma.

/ LB

Kommentarer
Postat av: Annica

Att ta hand om sina tänder är riktigt bra. Jag är dålig och slarvar...

2009-03-15 @ 15:47:19
URL: http://nannica.se
Postat av: Jossan

Flux är bättre bara så du vet! sen ska man inte skölja så ofta med liserine, det e för starkt och man får frätskador! 3x per vecka räcker.. men tandtråd är mkt bra!

kram tandläkaren

2009-03-20 @ 21:49:22
Postat av: Linnéa

Jasså, ok det känns verkligen som om tänderna är rena hela dagen och man får mycket bättre andedräkt. Då byter vi till Flux när flaskan är slut. :D Jag tackar för tipset! Kram kram

2009-03-21 @ 00:13:27
URL: http://niohundra.blogg.se/
Postat av: moa

moas och linneas specialare för perfekta tänder !

2009-03-21 @ 01:36:03
Postat av: Linnéa

Japp, alltid!

2009-03-22 @ 00:07:13
URL: http://niohundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0