Detox


Nu har jag äntligen börjat, jag ser fram emot det här!
Tänkte att jag skulle lägga upp här på bloggen så kan man blida sig en egen uppfattning om hur det är.
Så i alla fall.
Imorse åt jag hackad frukt med hackade nötter och soya yoghurt, väldigt gott!
Lunchen är det absolut tråkigaste eftersom den varje dag kommer att bestå av salladen i skolan
Idag fikade jag på Soya yoghurt hackad torkad frukt, detox müsli, vindruvor och nötter
Till Middag lagade pappa mungobönor, vet ej hur det stavas, med rödbetor och stekt halloumi ost. Det var väldigt gott! Något som inte var så gott är är ett pulver som man ska blanda med vatten och dricka innan man äter, usch fy och blääää
Dock sa pappa att det som jag ska dricka innan frukost imorgon är ännu värre, usch usch usch!

Jaha, idag har jag i alla fall varit och köpt den fina kjolen som jag hade lagt undan, bild kommer imorgon! Ändringar på bloggen pågår just nu också!
Nu måste jag gå och sova om jag ska ta mig upp imorgon

/ LB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0