Mat, Mat, Mat


 
Nu är jag verkligen fast i kokböckernas förgyllda land, kan sitta och bläddra hur länge som helst känns det som, men en ska har jag lagt märke till i mina två nya favvo kokböcker, både i Leila Lindholms A piece of cake och i Jamie Olivers Hemma hos Jamie, är att dom gillar att ha citron och apelsin skal i maten. Och ja, smart tänkt Linnéa, shiit vad jag är uppmärksam och omtänksam som upplyser min omgivning om detta, nej det va inte så jag tänkte. Utan, är det så att vissa saker blir mer poppis och man på så sätt kan kalla att det blir lixom ett mode eller en trend att använda sig av vissa saker? Då kanske det finns mode inom mat världen också?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0