Imorgon är en annan dag




Imorgon har jag faktiskt bestämt mig för att få lite ordning i mitt liv och vara lite vettig (inte slösa bort min tid på t ex tvn), så har jag i alla fall tänkt att jag ska sortera i min garderob och även om min garderob inte alls liknar den här ovan och innehåller samma saker hade jag tänkt att ordningen skulle vara liknande.
Så imorgon kommer jag antagligen syssla med detta:

- Sortera min garderob
- Rengöra alla mina Makeup borstar, jag har en del!
- Göra min matteläxa som jag har till nästa måndag, när skolan har börjat

Jag tycker faktiskt att det låter mycket duktigt av mig! Och om jag lyckas hade det varit ännu bättre!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0