Ett höst regnigt Helsingborg

Dagen som jag trodde skulle bli relativt enkelt med inte så mycket att göra blev lite annorlunda, det känns verkligen som om jag har flängt fram och tillbaka hela dagen. Lovisa ringde mig när jag satt på bussen till Laröd och undrade om jag hade lust att plåta lite idag till hennes blogg, så det bestämdes att vi skulle göra det.

Besöket på Holsta var väl inte direkt en höjdare eftersom skolan var typ tom, (vi var lite sena). Va lite snabbt hos Evelina och sedan begav jag mig till pappa för att möta upp Lovisa.
Väl efter plåtningen skulle man ju tillbaka in till stan och självklart gick inte bussen som jag skulle ta på ett tag så jag klampade runt i stan och kände mig allmänt trött. Nu har jag parkerat mig i soffan än så länge i alla fall, så får vi se vad kvällen bjuder på!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0