Ändring i planen






Nu har jag i alla fall varit lite duktig då jag har rengjort alla mina borstar, dock tänkte jag så att det kanske var bäst att vänta med det andra till imorgon, för tänk om jag inte skulle hinna färdigt, det skulle bli jobbigt?! Så istället gick jag och köpte Sofi´s mode, som belöning till mig själv och nu tänkte jag faktiskt se om det var något på tv medan jag läser min tidning och fortsätter med ett roligt inlägg som jag håller på med till bloggen. Multitasking, ni vet!

Ha en bra eftermiddag!

/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste inte att du bloggade? :) Trevligt är det iallafall! Vi ses på måndag.

2008-10-28 @ 22:37:25
URL: http://annaelinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0