17/7

4.20 och klockan ringer och jag var pigg som en larka. Nu bar det av till Kastrup for att flyga till London, Heatrow. Det gick super, hela genomfarten pa Heatrow och nu skulle vi borja pa den jobbiga biten. For att sedan nu i efterhand summera det hela var det bade jobbigt och inte. Jobbigt var att jag inte overhuvudtaget kunde sova sa jag var vacken men jag var extremt trott. Vi landade pa LAX och tog oss igenom de Amerikanska sparrarna, var passgubbe var riktigt rolig, han fragade och massor av saker. Vi vantade pa ett nytt plan som skulle ta oss till San Francisco och vi vantade. Nar vi landade i San Francisco blev vi hamtade i limousin som korde oss till George's House.
36 h i strack, jag var utmattad nar jag val somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0