Surfing

Jag kunde inte lata bli att fixa en brada och Boggeysurfa lite nar vi var i Venice igar, vagorna var sjukt stora tyvarr var strommarna det ocksa. Sa igar hande det en lite olycka eller vad man ska kalla det, Jag skulle ta mig igenom vad jag trodde var en vag, den slog ner precis nar jag var pa toppen, sa det var ingen fara. Efter den vagen ska jag ner till bottnen och trycka ifran sa att jag kan komma bort fran strommen men da kom det en vag till som jag hamnade mitt i, sen kommer det ytterliggare en vag till, jag var lite yr i skallen, tappade luften och hade svalt en massa salt vatten sa det tog ett tag innan det slappte, usch man fattar inte hur starkt havet ar forrens man slangs runt av vagorna.

/L

Kommentarer
Postat av: MIMMI

Låter nästan som händelsen som inträffade mig i Turkiet. Inte kul alls

2008-08-06 @ 18:49:34
URL: http://passionforfashion.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0