Hej bloggvärlden!

Tänk att det har tagit mig 10 dagar att bara gå in på bloggenefter hem resan. När jag kom hem från L.A så var det som om jag hade landat direkt i mitt riktiga liv och på sätt och vis är det ju så, men det var faktiskt jobbigt att komma hem och självklart var det ju också roligt. Roligt att träffa mina bästa kompisar som var nere från stockholm när vi kom hem men det innebar också att jag var låst, jag träffar dom så sällan att när jag träffar dom vill jag spendera så mycket tid som möjligt med dom.

Så det är inte förrens idag, måndag, efter helgens bröllop som jag verkligen känner att jag har tid att blogga. Jag hoppas verkligen att jag kan uppdatera mig lite oftare nu i framtiden.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0